Otázky a odpovede

1. Nejde mi internetové pripojenie ?

Skontrolujte či vám ide napájanie do routera, je dôležité skontrolovať aj adaptér antény. Ak sa internet nerozbehal, treba skontrolovať či nie je povytiahnutý kábel z portu WAN a taktiež či z adaptéra antény, ak ste to skontrolovali a všetko je v poriadku treba všetky zariadenia tzv. zreštartovať. Ak Vám problém naďalej pretrváva kontaktujte nás.

2. Neprišla mi faktúra na e-mail, čo mám robiť ? 

S týmto problémom sa stretávame často. Treba si otvoriť email a skontrolovať kategóriu Spam a Kôš poväčšine sa tam nachádzajú. V takom prípade, ak ste ho tam nenašli je možné uhradiť faktúru pomocou starej faktúry, je dôležité zadať iba spŕávny Variabilný symbol.

3. Neprišla mi faktúra poštou na adresu, čo mám robiť ?

Stačí mať uloženú starú faktúru a poslať nám prostriedky na účet. Dôležité je uviesť správne pridelený VB a sumu.

4. Nestihol som zaplatiť faktúru včas, mám vypnutú službu ako postupovať ?

V takýchto prípadoch je dôležité si danú službu v čo najkratšom čase uhradiť. Po pripísaní platby Vám bude služba opätovne zase spustená.

5. Nahlásenie poruchy, ako mám postupovať ?

V pracovné dni od 6:00 do 19:00, a mimo týchto hodín formou SMS kedykoľvek. 

6. Aká maximálna viazanosť pre službu internet ?

Maximálna viazanosť pri službe internet Optic Air a Air Home je 24 mesiacov.

7. Mám viazanosť u iného dodávateľa, ako ďalej postupovať ? 

V prípade, že máte viazanosť už s iným operátorom, Vám vieme poradiť ako ďalej postupovať a takisto právne pomôcť s podaním výpovede.